:: مواضيع منوعة ::
ليه البنات بتغير منك كل بنت حسب برجها
حجم الخط

ليه البنات بتغير منك كل بنت حسب برجها

#الحمل

البنات بتغير منك لأنك شخصية محبوبة من كل الناس، ده غير نظرتك التفاؤلية للحياة اللي بتخليكي قادرة تواجهي كل الظروف الصعبة وتعديها بسهولة.

#الثور

البنات بتغير منك بسبب ثقتك الشديدة في نفسك وقدرتك على تحقيق أحلامك والوصول لأهدافك مهما واجهتي صعوبات ومشاكل.

#الجوزاء

البنات بتغير منك بسبب شخصيتك القوية وثقتك العالية بنفسك، فضلاً عن كونك شخصية اجتماعية بتقدر تتعامل مع الشخصيات المختلفة بسهولة.

#السرطان

البنات بتغير منك بسبب قدرتك الفائقة على العطاء اللي بتخلي كل الناس تحبك وتحب قربك، ده غير قلبك الطيب ومشاعرك النبيلة تجاه كل اللي حواليكي.

#الاسد

البنات بتغير منك بسبب شخصيتك القوية وثقتك العالية بنفسك، ده غير اهتمامك الزايد بنفسك وحرصك طول الوقت على إنك تظهري بأجمل طلة وأشيك لبس.

#العذراء

البنات بتغير منك بسبب ذكاءك وجمالك وجاذبيتك اللي بتخلي كل اللي يقرب منك يحبك، ده طبعاً غير نجاحك وطموحك وقدرتك على تحقيق ذاتك والوصول لأهدافك.

#الميزان

البنات بتغير منك لأنك شخصية اجتماعية ومرحلة ومحبوبة من كل الناس، بتهتم بنفسها وبتحرص دايماً على انها تظهر بأجمل إطلالة، ده غير شخصية ناجحة جداً على الصعيد المهني.

#العقرب

البنات بتغير منك بسبب جمالك وجاذبيتك، ده غير غموضك اللي بيخلي كل الناس عندها فضول تعرفك وتقرب منك عشان تكتشف شخصيتك.

#القوس

البنات بتغير منك بسبب خفة دمك وروحك الحلوة اللي بتخليكي دايماً مصدر بهجة وسعادة في أي مكان تكوني فيه، ده طبعاً غير انطلاقك وحبك للمغامرات وقدرتك على كسر الروتين.

#الجدى

البنات بتغير منك بسبب طموحك ورغبتك في النجاح وقدرتك على تحقيق احلامك والوصول لأهدافك مهما كلفك الأمر، فضلاً عن طلتك المختلفة والمميزة واحترامك لنفسك اللي بيفرض على الناس احترامك.

#الدلو

البنات بتغير منك بسبب قدرتك الهائلة على فهم الشخصيات المختلفة وتحليل المواقف، فضلاً عن تفاؤلك ونظرتك الإيجابية للحياة اللي دايماً بتتنقل لأي حد يقرب منك.

#الحوت

البنات بتغير منك بسبب قدرتك على الانعزال عن الواقع وتجاهل المشاكل والعيش في عالمك الخاص بعيد عن كل الهم والغم والقرف اللي حواليكي. 


70 : تسجيلات الاعجاب
4,477 : مرات المشاهدة
2017-11-14 :تاريخ أضافة الموضوع
شارك عبر الوتساب شارك عبر الفيس بوك
:: التعليقات ::

أكتب تعليق جديد







                 

مصطفى منذ 5 سنوات
أنا برج الحوت😄😄😉😉
icon
اميرة الغرام منذ 5 سنوات
انا الحمل
icon
شام منذ 6 سنوات
انا العذراء ♥!
icon
مريم منذ 7 سنوات
العقرب
icon
سما منذ 7 سنوات
💓💓💓💓
icon